sobota, 3 stycznia 2015

Rozdział 5 cz.l

Rozdział urodzinowy dla Rubi (lub inaczej Julie)
Wszystkiego Najlepszego :*

*Oczami Julie *
Riker wydaje się naprawdę fajnym gościem. Może się z nim umówić? Nie no jasne, że się umówie! WOOW!
-... No i grałem w serialu GLEE.
-A tak, wiem oglądałam. Grałeś Jeff'a i powiedziałeś tylko jedno słowo. Ale ta rola też była ważna. Z tego co zauważyłam nie było tam drugiego takiego blond-ciasteczka - powiedziałam mu i  puściłam mu oczko.
-Twierdzisz, że jestem blond-ciasteczkiem. - zrobił brewki, przez co się lekko zarumieniłam.
-Mam pomysł :chodźmy na plażę.  Co ty na to? - spytałam.
-Dobra. Ja na to jak na lato. To spotkamy się na plaży czy mam po ciebie przyjść?
-Lepiej na plaży. Po co masz znać mój adres, jeszcze mnie będziesz w nocy nękać. - zaśmiałam się.
-Coooo? Ja? Nie... wiem... może... - zaśmiał się nerwowo coś jest na rzeczy.
-yhym...
-No może czasem... Tak sobie wejdę przez okno...
-Riker.
-... popatrzę jak śpisz....
-Emm...?
-... wezmę sobie trochę twoich lśniących włosów, po to, żeby...
-Riker?
-... A gdy ty się zgodzisz zamieszkamy na Hawajach i....
-Riker!
-...wychowamy 5 małpek i....
-RIKER ANTONY LYNCH!
-I ZAŁOŻYMY BOYSBAND Co?- powiedział na jednym tchu.
-Chyba zaplanowałeś naszą przyszłość, co? Może zacznijmy od randki ok?
- Jak sobie życzysz księżniczko. Julie Roberts, dasz się zaprosić na randkę? - zapytał i mrugnął do mnie. Myślałam, że tam padne!
- A dam- uśmiechnęłam się i ruszyłam do domu.

*Oczami Riker'a *
Siedziałem sobie juz na plaży i czekałem na Julie. Myślę, że coś z tego będzie. Chciałbym, żeby było. Ona jest śliczna i fajna i taka... taka... O idzie. Wygląda... Jezu...

6 komentarzy:

  1. Hahahhhha dżizas maria w cośty mnie ubrała xD odwdzięczę się! A raczej zemsCzę.... i to i to. To było genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha to za to, że wyrzuciłas Rocky'usia przez okno ;) ale ale! To dopiero cz.l xd

      Usuń
  2. To ja się boję co będzie dalej... ale, no, on to lubi :D Po za tym gdyby nie ja to nie szlibyście na randkę jeszcze w tym tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli mi skłamał! Jeszcze w tym tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dum dum dum!!! No więc teraz taka niespodzianka, którą wczoraj przed Tobą skrywałam ^ ^ A może ty już wiesz o co chodzi? Być może się domyślasz. A może teraz przemknął Ci Rocky przez głowę!? Zakochana! Nie, przykro mi, ale to nie o jego chodzi. A może już zaglądałaś na mojego bloga i stamtąd wszystko wiesz!! O ty sprytna żmijo! A ja Cię chciałam zaskoczyć! A może... zostaje jeszcze taka opcja, że nie masz pojęcia o czym ja gadam i powoli się załamujesz. Znowu jesteś pod jarana na czym Rocky korzysta ale nie o tym teraz!! Czekaj, czekaj, czekaj... zadałaś mi pytanie. "Jeszcze w tym tygodniu?" No ależ oczywiście, że tak! Jak tam było na plaży!?? Coo?? xD No nic, to ja czekam na odpowiedź z Twojej strony i powoli dążę do sedna. Otóż, oczywistym jest, że Twój blog jest wyśmienity! Wyśmienity jak gofferki z bakłażangiem :3 No więc, tak, żeby Ci to uświadomić... mam niespodziankę. A niespodzianką tą, o czym wiesz, albo nie wiesz, lub się domyślacz, chociaż być może nie i skaczesz teraz na krześle nie mogąc wytrzymać! O co chodzi!!!??? A może ty byłaś sprytniejsza i od razu przeczytałaś ostatnie zdanie!!?? O ty czarna mambo! Ty wiedźmo przebrzydła jak mogłaś!? Żeby tylko Rocky tego nie przeczytał... No więc, powiem tak, jak on by to powiedział - Księżniczko! <3 Zostałaś nominowana do LBA! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaaaaaaaaaaa kocham cie! Ty MORDKO moja:* nawet Riker mnie z ciebie nie zdrapie. TY SŁODKI OWSIKU :*

      Usuń