wtorek, 6 stycznia 2015

LBA :*

Tak jest mój pierwszy raz.  Dzięki  Rubi. hahaha... Bd boleć
... Szykujcie ręczniki (to było głupie... Xd) LECIMY.!

1. Jakiej muzyki słuchasz? (rodzaj, wykonawca)
Hmm... Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Oprócz disco polo... Nikt nie słucha każdy zna xd
2.Ulubiona piosenka?
Ostatnio lubie Bruno Mars "Lazy Song" a od R5 lubię " I want you bad" i "Here Comes Forever" i wiele innych :*
3. Planujesz założenie nowego bloga?
A no planuje, ale po skończeniu jednego z dwóch czyli kolo 40 rozdziałów ;)
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Hmm... Rodzina i przyjaciele, trochę też muzyki. Jakbym nie mogła śpiewać to bym się chyba zabiła :'(
5. Co sądzisz o Raurze? Istnieje? To tylko kwestia czasu? Totalna bzdura?
Raura jest spoooko! Sama nie wiem na asku, raz pisze, ze tak, a raz że nie. Czy kwestia czasu?  Nie wiem może? Mam nadzieje, ze nie!
6. Marzenie, które jako pierwsze przychodzi Ci do głowy?
Przeprowadzić się do Los Angeles. Nie dla R5 czy kogo tam jeszcze. Uważam, że tam jest lepiej. A takie drugi to żeby Rubi dodała cz. II... musze wiedzieć co dalej ;)
7. Kto jest Twoim ulubionym członkiem zespołu R5?
Nie mam swojego ulubieńca. Kocham wszystkich tak bardzo mocno :*
8. Jak zaczęła się Twoja przygoda z bloggerem?
Czytam bloga i se myślę fajne to takie,   spróbuję. I wiecie co?  SPRÓBOWAŁAM! XD
9. Jakie jest Twoje motto życiowe?
"Tylko wariaci są coś warci "
10. Płakałaś kiedyś na filmie?
Na " Gwiazd naszych wina", który swoją drogą oglądałam przed chwilą i jakby to powiedziała moja babcia : płakałam jak bobr
11. Ulubiona książka?
"Gwiazd naszych wina" xd o i jeszcze: "Zniszcz ten dziennik"

Czyli  teraz moje pytania tak?
Ok... 11 ma ich być? Dobra! Coś jeszcze? A tak nominacje!
Pytania te co Rubi! (ty leniwcze - ale Rubi mi wybaczy, bo pisze cz. II, wiec...)
A nominuje :
1. Rubi Na~którą kocham i która wie o co cho :*
2. Laura Marano ~z którą bd być może współpracowała ;)
3. Justyna K.~ która ma przecudnego bloga :*

Jeśli ktos czuje się pokrzywdzonego daje namiary na swojego bloga i bd w następnym poście :*
Do napisania:* (czyli jeszcze dzisiaj)

1 komentarz: